در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل، نکات ریزی وجود دارد که همین نکات به ظاهر پیش پا افتاده، خانه شما را به یک محل زیبا، شیک و رویایی تبدیل می کند. در ادامه 5 تکنیک مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون را بررسی می کنیم:

نکته 1: وسایل قدیمی و جدیدتان را با هم ترکیب کنید. طوری این ترکیب را انجام دهید، که به نظر برسد، وسایل خانه خود را طی چندین سال خریده اید، نه همه را با هم و یک جا.

نکته 2- روی یک دیوار تمرکز کنید.

دیوار در طراحی داخلی و دکوراسیون

یکی از دیوار های خانه را انتخاب کرده و آن را کاغذ دیواری کنید با این کار توجه ها را به این دیوار متمرکز خواهید کرد، برای اتاق خواب های کوچک می توانید سقف را انتخاب کنید تا با تمرکز بر روی سقف باعث گردش چشم ها و در نتیجه بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق شوید.

نکته 3- در دنبال کردن مد زیاده روی نکنید.

اگر از طرحی که تازگی ها مد شده، خوشتان آمده است و دوست دارید در طراحی داخلی و دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنید، مانعی نیست، اما در این کار زیاده روی نکنید و سعی کنید چنین تغییراتی را در ابعاد کوچک به فضا بدهید. به عنوان مثال اگر از مبل های گلدار خوشتان آمده، به جای تعویض کل مبل ها، کوسن ها را گلدار کنید. در این صورت می توانید پس از چند سال که از مد افتادند آنها را با هزینه ی کمتری عوض کنید.

نکته 4-به دنبال مبل های با کیفیت باشید.

مبل

مبل های شما تاثیر بسیار زیادی در طراحی داخلی دکوراسیون خانه شما دارند. آن ها میزبان میهمانان بسیاری هستند. بنابراین اگر با صرف هزینه ای بیشتر، مبلی با کیفیت تر تهیه کنید، در مدت زمان طولانی تری از آنها استفاده خواهید کرد.

نکته 5-قاب ها را نامتقارن، آویزان نکنید.

قاب ها هم تاثیر به سزایی در طراحی داخلی و دکوراسیون محل زندگی شما دارند. مهم نیست که درون قابتان یک عکس خانوادگی است یا یک اثر هنری، بهتر است قاب هایتان را در قالب یک مجموعه از دیوار آویزان کنید. اگر می خواهید دو قاب را در کنار هم به یک دیوار بیاویزید دقت کنید یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار گیرند. آویزان کردن آنها در فاصله ای زیاد از هم نیز اشتباه دیگری است که نباید مرتکب شوید.

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی