با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، اکثر ما خانه های کوچکی را برای زندگی کردن انتخاب می کنیم و نگرانی چگونگی طراحی داخلی و دکوراسیون خانه برای جادادن وسایل و همچنین بزرگ به نظر رسیدن خانه، دغدغه همه ماست. در ادامه 5 راه حل برای طراحی داخلی و دکوراسیون منازل کوچک ذکر کرده ایم:

۱-روش اولی که برای بزرگتر به نظر رسیدن خانه پیشنهاد می کنیم، طراحی داخلی و دکوراسیون به سبک پلان باز است. یعنی تا جاییکه ممکن از گذاشتن دیوار در منزل خودداری کنیم، مثلا برای برای تعیین مرز آشپزخانه و اتاق نشیمن، از سبک جزیره ای استفاده کنیم.

۲- روش دوم  استفاده از رنگ سفید در همه دیوارها، كابینت‌ها، و سقف است. این رنگ موجب می شود تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های گرم معمولاً باعث می شود تا خانه ای دنج و صمیمی داشته باشید اما متاسفانه این رنگ ها باعث خواهند شد تا فضاهای داخلی خانه شما کوچکتر به نظر برسد. بنابراین بهتر است برای منازل کوچک از رنگ های سرد و روشن و نورپردازی دکوراتیو استفاده کنید.

طراحی داخلی و دکوراسیون دیوار در خانه های کوچک

 

۳-روش سوم استفاده از كفپوش‌های چوبی با رنگ روشن در طراحی داخلی و دکوراسیون است. وجود این کفپوش ها باعث می شود تا نورهای مصنوعی و نور طبیعی در فضا انعكاس یابند و ساختمان بزرگ‌تر به نظر برسد.

 

کفپوش رنگ روشن

۴-روش چهارم در طراحی داخلی و دکوراسیون منازل نقلی استفاده از طول و عرض خانه است.

اگر عرض منزل شما بیشتر است، چیدمان و تنوع رنگ را بیشتر در عرض آن اعمال کنید و اگر طول منزلتان بیشتر است برعکس عمل کنید و این چیدمان را بیشتر در طول آن اعمال کنید.

۵- و اما پنجمین روش برای بزرگ نشان دادن فضای داخلی ساختمان های کوچک، این است که در طراحی داخلی و دکوراسیون آن ها از شلوغی و نقش و نگار زیاد در وسایل و طرح دیوارها جلوگیری شود.

 

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی