از آن جاییکه هال و پذیرایی، محلی برای پذیرایی از  مهمانان و دور هم جمع شدن اعضای خانواده است، جزء مهم ترین قسمت های یک منزل است؛ در نتیجه طراحی داخلی و دکوراسیون این قسمت ها خصوصاً در خانه های شیک و مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از مواردی که باید در طراحی داخلی و دکوراسیون این قسمت ها در نظر گرفت، این است که انتخاب رنگ وسایل و چیدمان باید طوری باشد که علاوه بر مدرن به نظر رسیدن، موجب ایجاد حس آرامش در اعضای خانواده شود.

برای طراحی داخلی و دکوراسیون، یکی از مشکلاتی که اغلب خانه های امروزی دارند، کم بودن متراژ آن است.  با به کارگیری رنگ سفید برای دیوارهای هال و پذیرایی، و استفاده از نور طبیعی که از پنجره به داخل می تابد، به بزرگ تر به نظر رسیدن منزلتان کمک کنید.

همان طور که گفته شد در طراحی داخلی و دکوراسیون، القای حس آرامش از محیط به خانواده بسیار حایز اهمیت است. برای رسیدن به این هدف، می توانید از عناصری که در طبیعت استفاده می شوند از جمله سنگ، چوب و گل طبیعی استفاده کنید.
اغلب افراد بر این عقیده اند که در طراحی داخلی و دکوراسیون محل زندگی، علی الخصوص پذیرایی باید تنها از رنگ های محدود و خاصی استفاده کنند. این افراد معمولا رنگ قهوه ای، سفید و سیاه را برای همه وسایل در نظر می گیرند. این کار موجب بی روح شدن فضا می شود. با به کارگیری طیف وسیع تری از رنگ ها در طراحی داخلی و دکوراسیون پذیرایی و هال منزلتان، حس بهتری را در این مکان ها ایجاد کنید.

مبل

 

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی داخلی و دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن باید در نظر داشت، توجه به فضای مستطیلی شکل است. نحوه چیدمان مبلمان باید به نحوی باشد که رفت و امد به راحتی انجام شود. در تصویر زیر نحوه قرار گیری مبلمان به گونه ای است که مشکل فضای مستطیلی حل شده و فضا بزرگ به نظر می آید.

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شش − 1 =