ما در این مجموعه طراحی پروژه های مسکونی و همچنین واحد های اداری و تجاری را انجام می دهیم . طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی یکی از کارهایی است که می توانید برای انجام آن از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. دکوراسیون طلا فروشی با توجه به مکان مغازه ، مساحت آن و نوع جواهرات و حتی مشتریان آن می تواند متفاوت باشد. برای این کار رعایت برخی نکات و توجه به فاکتورهایی خاص می تواند آن را بسیار بهتر کند.

طراحی داخلی و دکوراسیون طلافروشی

قبل از هر چیزی و البته به عنوان مهم ترین بخش از دکوراسیون هر مغازه ای ، به ویژه در مورد طلا و جواهر فروشی که اهمیت آن دو چندان می شود، مقدار و کیفیت نورپردازی بسیار مهم است. به گونه ای که این نورپردازی باید به خوبی محصولات و در اینجا طلا و جواهرات را در معرض دید مشتری و مصرف کننده قرار دهد. در این مورد هر چیزی از ترکیب رنگ در نور پردازی گرفته تا استفاده از نور های عمومی و شدید  و با دقت بالا می تواند یک جو و فضای راحت و آرام را برای مشتری ایجاد کند تا به خوبی مغازه طلا فروشی را ملاحظه کند. همچنین در این بخش کم و زیاد کردن نور در بخش های مختلف هم اهمیت زیادی دارد تا به خوبی جزئیات مهم تر برجسته شوند و توجه مراجعه کنندگان را به سوی خود جلب کند.

طراحی داخلی و دکوراسیون طلافروشی

یکی از مسائل دیگری که در مورد طراحی داخلی و دکوراسیون طلافروشی ها مهم است و ما آن را بسته به فضای موجود در نظر می گیریم ، تقسیم کردن مغازه به بخش های مختلف است ، به گونه ای که آن را  با قسمت های جدا از هم ، اما در ارتباط با یکدیگر طراحی کرده ایم. این بخش ها با توجه به مساحت و شکل مغازه طلا فروشی می تواند به اشکال مختلف دایره ای یا مربعی و … باشد. قطعا این جداسازی از نطر نوع محصولات و جواهراتی که در هر بخشی قرار می گیرد هم می تواند مهم باشد ، تا مشتریان بتوانند سریع تر به قسمت مورد نظر خود برسند .

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی