در بخش اول شروع به مرور نکاتی کردیم که در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی نقش مهمی دارند و اولین آنها امنیت بود. اینک ادامه این موارد:

طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

رنگ بندی زمینه: یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در تامین زیبایی بصری طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی، این است که باید به رنگ زمینه توجه شود. این رنگ مهم ترین و مشخص ترین رنگی است که در مغازه ی شما دیده می شود. برای مثال فرض کنید رنگ دیوارها یا رنگ زمینه ی ویترین در نگاه اول تاثیر زیادی بر دید مخاطب خواهد داشت و باید به گونه ای انتخاب شود که زیبایی طلا جات و جواهرات را بیشتر و واضح تر جلوه دهد.

نورپردازی: برای اینکه زیبایی مدل های مختلف طلا، بیشتر نظر مشتریان را به خود جلب کنند و از درخشندگی لازم برخوردار باشند، حتما باید در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی یا جواهر فروشی از تکنیک های صحیح نور پردازی استفاده شود تا به بهترین شکل بتوان محصولات را در معرض نمایش و دید مشتریان قرار داد. نور پردازی باعث می شود تا جزییات هر مدل از پشت ویترین های شیشه ای و از جهات مختلف به خوبی مشخص باشد و دیگر لازم نباشد تا حتما آن را در دسترس مشتری قرار دهید. تعیین درجه و شدت نور استفاده شده در طراحی دکوراسیون طلا فروشی بسیار تخصصی است و با توجه به فضا، رنگ بندی و دکور تعیین شده قابل تغییر می باشد.

نحوه ی چینش: نحوه ی چیدمان کالکشن های جواهرات و طلا جات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. شما می توانید در ویترین اصلی و سایر ویترین های داخلی مغازه ی خود از سبک های متفاوتی استفاده نمایید. افراط در شلوغ کردن یک فضا باعث سردرگمی مخاطب خواهد شد و یکی از بهترین دکوراسیون های طلا فروشی این است که فضایی خلوت با دیزاینی خاص را به برترین نمونه ها و مدل ها اختصاص دهید که البته جزییات این طرح با توافق بین شما و مجموعه ما تعیین و سپس اجرا خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از توضیحات تکمیلی و مشاوره در مورد طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی با ما تماس بگیرید.

 

 

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 2 × 2 =