در مقاله های قبلی نکاتی را که باید در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی باید به آنها توجه شود با هم مرور کردیم. از اینکه چینش ویترینها ، داشتن فضای خالی ، فراهم کردن محیط راحت برای مشتریان ، نورپردازی عالی و اختصاصی برای بر جسته تر کردن کالاهای خاص و در نظر گرفتن موارد امنیتی چه تاثیرات مهمی در بهبود و پیشرفت کسب و کار یک مغازه طلا فروشی می توانند ایجاد نمایند .

در این بخش نمونه ای از یک طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی زیبا و موفق را با هم مرور می کنیم تا بیشتر به اهمیت این نکات پی ببریم.

در این بخش نگاهی می اندازیم به طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی که در یک مغازه در کشور آلمان انجام شده است.

طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی و  فروشگاه  ساعت که در این قسمت قصد داریم نگاهی به آن بیاندازیم، توسط گروه معماری HEIKAUS Concept GmbH صورت گرفته است. این فروشگاه در شهر نیوشتاد کشور آلمان واقع شده است.

لازم به ذکر است این فروشگاه 180 مترمربع مساحت دارد و دارای بخش های نمایشگاه جواهرآلات و فروش است. همانطور که از ماهیت این فروشگاه پیداست، محصول این فروشگاه یعنی جواهرآلات، یک متریال لوکس است و دیزاین ودکوراسیون داخلی خاص خود را می طلبد. نمی توان برای چنین فروشگاهی از هر سبک دیزاینی استفاده نمود بلکه باید سراغ سبک های همخوان با محصول رفت. همان طور که قبلا هم گفتیم این اصل در مورد هر فروشگاهی صادق است و طراحی داخلی باید با محصولی که فروشگاه عرضه می نماید مطابقت و همخوانی داشته باشد. مانند کاری کاری که تیم طراحی در این فروشگاه انجام داده است.

در طراحی داخلی این فروشگاه سعی شده است تا فضا بر اساس سبک مدرن دیزاین شود. این را می توان از جنس مواد های مورد استفاده، رنگ های به کار گرفته شده، ویترین ها و البته خطوط صاف طراحی درک کرد. که این کار به صورت موازی سعی شده است تا حس لاکچری بودن فضا، به مشتری و بیننده القا شود. نورپردازی خاص، یکی از کارهایی است که در این راستا توسط تیم طراحی انجام شده است.

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 3 × 1 =