در مقاله پیشین ارائه شده نکات مهمی در مورد طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی برای شما بیان کردیم که پیشنهاد می کنیم هر یک از افرادی که دارای مغازه طلا فروشی هستند حتما این مقالات را بخوانند. اهمیت طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی نه تنها تاثیر در زیبایی دکوراسیون مغازه می شود بلکه باعث می شود مشتری خیلی بهتر به شما و کار شما اعتماد کند. به همین منظور ما در این مقاله مانند مقاله پیشین به نحوه طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی بهتر مغازه طلا فروشی پرداخته ایم. در این مقاله نیز قصد داریم چندین نکات مهم را به شما عزیزان آموزش دهیم.

اگر تا به حال به طلا فروشی رفته باشید حتما دقت کرده اید که در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی نور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تلفیق با رنگ ها جلوه خاصی به دکوراسیون طلا فروشی می دهد. امروزه در طراحی های مدرن متوجه شده اند که نور تاثیر به ویژه ای در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی می گذارد و بسیاری از مغازه های لوکس با استفاده از افکت هایی که توسط نور ایاد می کنند جلوه خاصی به مغازه و دکوراسیون خود می بخشند.

در ادامه به توضیح موارد مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی می پردازیم:

– فضاهای دفاتر پشتی و نقاط فروش و صندوق ها. نقاط فروش و صندوق ها که خرید و تراکنش ها در این نقاط انجام می شوند معمولا نزدیک به ورودی طلا فروشی قرار دارند. فضای دفاتر پشتی و دفاتر اداری جایی است که مدیریت، حسابداری و وظایف مدیریتی انجام می شوند. هم چنین از این مکان ها به عنوان محل نگهداری جواهرات استفاده می شود.

10

– اجرا و نصب موارد امنیتی در فروشگاه شامل سیستم های بوق های هشدار، دوربین ها، صندوق ها می باشد. شرکت امنیتی که در ارائه خدمات به طلا فروشی ها از تخصص کافی برخوردار است می تواند طراحی های خود از سیستم های امنیتی برای محافظت بهینه از طلافروشی را ارائه دهد. هم چنین دکوراسیون طلا فروشی باید توسط شرکت بیمه ای که در ارائه خدمات به طلافروشی ها از تجربه کافی برخوردار است پشتیبانی و بیمه شود.

– قفسه هایی مانند ویترین ها و کابینت های شیشه ای، کشوها، قفسه های دیواری و جعبه های نمایش خریداری کنید. نور پردازی نکته اصلی و مهم در طلا فروشی می باشد که توجه مخاطب را به جواهرات جلب می کند. گزینه های نور پردازی شامل نور محیطی، شدت نور، نور قفسه ها، جعبه ها، و فضای طلا فروشی می باشد. نورپردازی قفسه ها باید به نحوی باشد که ویژگی های جواهرات با ارزش و قیمتی داخل آن به خوبی نشان داده شود.

اگر قصد دارید طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی ویژه و شکیلی داشته باشید بدانید به راحتی می توانید به شرکت ما اطمینان کرده و خواسته خود را با ما مطرح نمایید. شما می توانید طرح دلخواه خود را با قیمت مناسب در مجموعه ما دریافت کنید. برای کسب اطلاعات از خدمات طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هشت + 17 =