همانطور که می دانید طراحی دکوراسیون داخلی می تواند از مهم ترین فاکتور هایی باشد که برای جذب مشتری باید مورد توجه قرار گیرد.

در مطالب قبلی شما را با برخی نکات مهم در مورد دکوراسیون طلا فروشی آشنا کردیم. همچنین اطلاعاتی در خصوص چیدمان دکوراسیون طلا فروشی در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

فروشگاه ها مدت طولانی است که کار خود را انجام می دهند و یک چیزی که ما می دانیم این است که هنگام طراحی دکوراسیون فروشگاه و تنظیم چیدمان فروشگاه شما رویکردهای مختلفی وجود دارد. با این حال، برخی از استراتژی های طراحی معمول نیز وجود دارد که کلیه فروشندگان می توانند از آن استفاده کنند که منجر به فروش بیشتر برای تجارت شما می شود.

طراحی داخلی فروشگاه شما موضوعی است که باید برای داشتن فروش بیشتر و جذب مشتری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

دکوراسیون

مطمئن نیستید که با طرح فروشگاه و طراحی دکوراسیون طلا فروشی خود از کجا شروع کنید؟ در اینجا، ما می خواهیم برخی از اصول اولیه را مورد بررسی قرار دهیم که فضای داخلی فروشگاه مؤثری را ایجاد کند که مشتریان بیشتری را به فروشگاه شما جذب کند، آنها را برای جستجوی محصولات بیشتر جستجو کند و آنها را ترغیب کند تا به سمت واریز بروند.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون طلا فروشی

ورودی فروشگاه

ورودی و آستانه، می تواند به عنوان “نقطه رفع فشار” شناخته می شود، اولین فضایی است که مشتریان آینده نگر هنگام ورود به فروشگاه شما وارد آن می شوند. این نوع بسته به اندازه کلی فروشگاه شما، معمولاً از فضای پنج تا پانزده پایی تشکیل شده است.

همچنین فضایی است که مشتریان شما انتقال از دنیای خارج را انجام می دهند و برای اولین بار آنچه را که باید ارائه دهید تجربه می کنند.

در این مرحله، خریداران همچنین قضاوت های مهمی را انجام می دهند مانند اینکه احتمالاً فروشگاه شما ارزان یا گران است و چراغ، وسایل، نمایشگرها و رنگ های شما به چه خوبی هماهنگ است.

از آنجا که آنها در یک حالت گذار هستند، مشتریان به احتمال زیاد هر محصولی، علائم یا چرخ دستی هایی را که در آن جا قرار دارید، از دست می دهند.

شما می خواهید مطمئن شوید که مشتری شما با محصولاتی که در معرض نمایش قرار داده اید، خواه از کالاهای جدید یا فصلی شما باشد، محصولات با سود بالا یا تقاضای زیاد یا به عنوان مکانی برای گفتن داستان های محصولتان، توجه مشتری را جلب کرده اید.

ایجاد فضایی برای قدم زدن

استفاده از مبلمان، ویترین،  قفسه و سایر ابزارها برای ایجاد مسیری روشن برای مشتریان از طریق فروشگاه شما امکان پذیر است. این بسته به اندازه و طرح کلی فروشگاه شما بسیار متفاوت خواهد بود.

بیشتر فروشگاه ها از یک مسیر دایره ای به سمت راست (یا خلاف جهت عقربه های ساعت) استفاده می کنند تا مشتریان بتوانند از طریق پشت ویترین ها به محصولات سر بگذارند و دوباره به جلو بیایند.

یک تاکتیک دیگر که باید در نظر داشته باشید این است که شما می خواهید از مسیر استفاده کنید تا مشتریان خود را در جایی هدایت کنید. به عنوان مثال، در انتهای راهروهای خود، در نظر بگیرید که صفحه نمایش چشمگیر و گرفتن توجه را در نظر بگیرید.

برای طراحی دکوراسیون داخلی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شانزده + 6 =