یکی از معروف ترین و پر فروش ترین مغازه های طلا فروشی در دنیا، متعلق به کشور ژاپن و شهر توکیو می باشد. HOEIDO jewellery نام برندی از جواهر است که در فروشگاهی به همین نام در کشور ژاپن به فروش می رسد. مهم ترین نکته در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی، توجه به ویترین های آن است. در این فروشگاه، جواهرها درون قطعات مربعی ای از جنس کاشی قرار گرفته اند. ابعاد این کاشی ها 1 سانتی متر در 1 سانتی متر است.

نورپردازی این مغازه را نیز جعبه ای که روی سقف قرار گرفته است تامین می کند.

HOEIDO-jewellery-by-Shotaro-Sanada-Tokyo-Japan-03

علاوه بر نورپردازی و ویترین، تاثیر استفاده از آینه های بزرگ را در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی نمی توان نادیده گرفت. که همان طور در تصاویر پیداست این نکته در HOEIDO jewellery هم در نظر گرفته شده است.

در انتها ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانیم طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی HOEIDO jewellery توسط گروه Shotaro Sanada صورت گرفته است.

نمونه هایی همچون مورد ذکر شده در بالا و حتی نمونه های با کیفیت تر در تیم طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی خانه رهام به مدیریت خانم پریسا فرزادی انجام شده است. شما عزیزان می توانید برای سفارش طراحی داخلی و یا کسب هر گونه اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۶۰۰۰۶۸۶ تماس بگیرید

درباره طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 3 × پنج =